Lokaler
Vi råder over flere flotte festlokaler med forskellig kapacitet:
”Den gamle hotelsal” har plads til max 120 personer
”Jagtstuen” har plads til max 16 personer
“Pejsestuen” har max plads til 20 personer
”Almuestuen” har plads til max 18 personer
”Marinestuen” har plads til max 14 personer
Lys
Vi bruger flotte levende lys, som er inkluderet i festarrangementet.
Menu
I vores selskabsbrochure finder De alle vore festmenuer samt menuer, som De selv kan sammensætte. 1 - 5 mdr. før Deres fest er De velkommen til at aftale et møde og komme ud på kroen til en samtale, for at få alle detaljer omkring Deres fest på plads - såsom duge og blomster og ikke mindst vine samt menu og
garniture, hvor vi tager udgangspunkt i sæsonen.
Musik
Hvis De laver aftale med en musiker - gør da venligst opmærksom på, at han er velkommen til at stille instrumenter op hele dagen. Nogle gange er der også mulighed for det dagen før festarrangementet. Vær opmærksom på, at musikere iflg. deres kontrakt normalt har krav på mad og drikke. Vi tager kr.150,- pr. kuvert for musikermad.
Priser
Vi forbeholder os ret til prisstigninger samt ændringer i de anførte menuer.
Reservation
Ved selskaber over 20 personer. Når De har fundet en dato og bestilt Deres fest, sender vi en skriftlig bekræftelse, som skal underskrives og returneres, hvorefter reservationen er bindende for begge parter. I den forbindelse tager vi et reservationsgebyr på 2000,- kr., som naturligvis bliver modregnet den dag, hvor De afregner for festen.
Ris
Der må ikke kastes med ris inden døre.
Rygning
Vi gør opmærksom på, at der, ifølge dansk lov per 15. august 2007, ikke må ryges på Hotel Postgaarden samt i vores festlokaler. Vi henviser til rygning ude i det fri.
Skader
Er der, i forbindelse med selskaber, øvet hærværk eller fremkommet skader på inventar, hæfter værtsparret for dette.
Småkager
De er velkommen til at medbringe egne småkager. Vi opkræver da blot kr. 10,- per kuvert, som dækker service og serviet m.m.
Specielle hensyn
Er der, blandt Deres gæster, vegetarer eller diabetikere med andre ønsker til menuen, efterkommer vi gerne disse - dog kun på forudbestilling.
Stjernekastere
Der må ikke tændes stjernekastere indendøre, da de kan skade duge og gulvtæpper.
Taxi
Har De brug for en taxi til eller fra festen, kan personalet være behjælpelig med bestilling af en taxi.
Tidsplan
Vi anbefaler velkomst mellem kl. 17.00 og 18.00, og at De ikke går til bords senere end kl. 18.30 - 19.00 af hensyn til aftenens forløb, da der erfaringsmæssigt kan være en del indslag.
Toastmaster
Det er vigtigt, at Deres toastmaster koordinerer aftenens forløb med den ansvarshavende tjener.
Æresport
Deres gæster må meget gerne hænge æresport/ranke op på fordøren, hvor der er faste kroge, den skal hænges op på. De kan låne eller selv medbringe tov til ophængning. Det er værtsparrets ansvar, selv at fjerne æresporten, senest kl. 10:00, dagen efter arrangementet, og returnere lånte tov efter rengøring. Hotellet kan varetage denne opgave mod gebyr på kr. 400,-
Kontakt Hotel Postgaarden for lån af tov.